Dodání, reklamační řád

ObjednánÍ

Po odeslání objednávky obdržíte automatický email s potvrzením objednávky. Pokud jste zvolili platbu předem, použijte pro úhradu údaje tam uvedené. 

Dodání

O pohybu zásilky obdržíte informační maily od dopravce. Zboží si můžete rovněž osobně odebrat v brněnském skladu.

Ke zboží přikládáme návod v českém jazyce a daňový doklad. Ten slouží i pro případnou reklamaci. 

Vrácení zboží do 14 dní:

Pokud jste zboží zakoupili jako fyzická osoba, do 14 dní od převzetí zboží můžete bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy a zboží, které není použité, vrátit. Zboží je třeba předat v původním obalu. Po odstoupení od smlouvy nám zboží předáte nebo odešlete zpět do 14 dní, zároveň nám poskytnete kopii prodejního dokladu a údaj o čísle vašeho bankovního účtu, na který máme vrátit peníze.

Reklamační řád

Na zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud na výrobku není uvedeno jinak. Pokud se v záruční době vyskytne vada, která je podstatným porušením kupní smlouvy, můžete si vybrat, zda chcete zboží vyměnit, opravit, úplně odstoupit od smlouvy nebo slevu.

U nepodstatného porušení můžete žádat odstranění vady nebo slevu. Odstoupit můžete jen tehdy, když odmítneme závadu odstranit nebo to nestihneme včas.

O reklamaci nás informujte e-mailem nebo písemně. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, do zásilky přiložte písemné zdůvodnění reklamace a kopii dokladu, který jste od nás obdrželi spolu se zbožím. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

  1. Zboží bylo poškozeno při přepravě (Poškození zboží nebo jeho obalu řešte s dopravcem. Takové zboží je třeba nepřevzít a o poškození nás informovat.)
  2. Zboží bylo poškozeno neodbornou instalací nebo zacházením či obsluhou prováděnou v rozporu s dokumentací.
  3. Zboží bylo používáno v podmínkách, které neodpovídaly parametrům nebo požadavkům uvedeným v dokumentaci.
  4. Zboží bylo poškozeno působením živlů nebo nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci či v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Záruka se nevztahuje na běžné vypotřebování filtrační vložky.

Pokud zboží přijde poškozené vinou přepravy, je třeba zásilku reklamovat u přepravce.

Řešení sporů

Pro případné řešení sporů může spotřebitel kromě soudní cesty použít také mimosoudní řešení prostřednictvím České obchodní inspekce, viz www.coi.cz. Před tím, než se spotřebitel na ČOI obrátí s návrhem na zahájení mimosoudního řešení sporu, je třeba, aby se pokusil své právo uplatnit u prodávajícího, až v případě neúspěchu je možné obrátit se na ČOI.